درباره «بل ۴۱۲» (Bell ۴۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

گوشت‌ کوب با ظاهری جدید به بازار آمد | نوکیا موبایل ۶۳۱۰ را باز تولید کرد + عکس

  • کد خبر: ۸۴۱۸۰
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
گوشت‌ کوب با ظاهری جدید به بازار آمد | نوکیا موبایل ۶۳۱۰ را باز تولید کرد + عکس
نوکیا سال‌ها پرچمدار موبایل در بازار ایران بود، این برند به تازگی گوشی ۶۳۱۰ را با ظاهری جدید باز تولید کرد، موبایلی که در ایران «گوشت کوب» و در انگلیس آن را «پاره آجر» نامیده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وقتی با تلفن‌همراه گنجشک شکار می‌کردیم، نوکیا از اولین برندهای گوشی همراه بود که به ایران آمد و در کنار زیمنس و موتورولا، گوشی های خود را که آن روزها به اندازه یک گوشت کوب بود به بازار عرضه کرد.

گوشی هایی بزرگ که قیافه آن ها بیشتر بستگی به چیدمان دکمه ها داشت، چون صفحه نمایش آن ها افزون بر اینکه کوچک بود، سیاه و سفید هم بود و شرکت سازنده تنها کاری که می توانست برای جذاب تر شدن آن ها بکند تعبیه یک چراغ قوه بالای سرشان بود یا اینکه صفحه نمایش را با نوری سبز یا زرد منور کند.

گوشت‌ کوب با ظاهری جدید به بازار آمد | نوکیا موبایل ۶۳۱۰ را باز تولید کرد + عکس

شاید شما هم خاطرتان باشد قدیم ها هرکس از این گوشی به اصطلاح گوشت کوبی ها یا پاره آجری ها داشت، می گفت: «با گوشیم باهاش گنجشک می زنم!» بس که سنگین بود و خوش دست. این روزها در حالی که تنها دو دهه از آن روزها و آن گوشی ها می گذرد، ما شاهد پیشرفت سریع فناوری در ساخت گوشی های هوشمند با توانایی های شگفت انگیز هستیم، در حالی که هم سبک تر هستند، هم زیباتر و هم کاربردی تر. حالا نوکیا به مناسبت بیست سالگی گو شی هایی که در انگلیس به پاره آجر شهرت داشتند از مدل ۶۳۱۰ به قیمت ۵۹.۹۹ سنت رونمایی کرده است که با یک بار شارژ کامل این گوشی تا ۱۹ساعت می توان مکالمه کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->